Rautaharkon omakotiyhdistys

Rautaharkon omakotiyhdistys ry valvoo pientaloasukkaiden etuja Rautaharkossa ja Taatalassa. Myös alueen kerrostaloasukkaat ovat tervetulleita yhdistyksen asukasjäseniksi. Omakotiyhdistys pyrkii edistämään alueella asuvien yhteenkuuluvuutta järjestämällä erilaisia tapahtumia yhteistyössä mm. Tampereen A-Kilta ry:n kanssa. Lisäksi omakotiyhdistys tekee yhteistyötä naapurijärjestöjen sekä Tampereen omakotiyhdistysten keskusjärjestön kanssa.

Kesätapahtuma 20.8.2022

Elokuisena lauantaina keräännyttiin viettämään aurinkoista päivää Rautaharkonpuistoon. Korona on varjostanut aiempia tapahtumia, jopa pakottanut perumaan niitä, mutta vihdoin saimme kokoontua vapaasti. Vieraanamme kesätapaamisessa oli Keskuspuhdistamon toimitusjohtaja Timo Heinonen, joka kertoi Sulkavuoren sekä muiden keskuspuhdistamoon liittyvien rakennustöiden sujumisesta. Tilaisuuden aikana pidettiin pientä vaihtotoria, jossa tarjolla oli mm. satokauden tuotteita, ja pienimuotoista kirppismyyntiäkin oli. Mukavaa tunnelmaa syntyi yhdistyksen taloudenhoitaja Mikko Vanhasalon klarinetinsoitosta, pihapeleistä, kahvittelusta sekä uusien ja vanhojen naapurien näkemisestä!

Rautaharkon valokuvakilpailu

Rautaharkon valokuvakilpailun voittajat julkistettiin joulukuussa A-Killan kahvilassa. Popedasta, Hanoi Rocksista sekä Dave Lindholmin orkesterista tuttu rumpali Lacu Lahtinen toimi kisan tuomarina. Kisaan lähetettiin hienoja kuvia, niistä kiitos kaikille! Ohessa kuvia tilaisuudesta sekä lasten ja aikuisten sarjan palkitut kuvat.

Kuvia tapahtumista

Näitä lisäillään vähitellen. Voit myös lähettää meille kuvia tapahtumista ja menneiltä vuosilta osoitteeseen rautaharkon.omakotiyhdistys[ät]gmail.com.